Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud Vám zakoupený produkt z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje nebo jste si nákup čistě rozmysleli, máte 30 dnů na vrácení nepoužitého zboží.
1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete zde.
2. Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
3. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Cosmetix, Palackého 273/4, 674 01 Třebíč. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu. Zásilku označte heslem VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácené zboží musí být nepoškozené. Zboží nesmí být otevřeno, použito a nijak poškozeno. U zboží nesmí být odstraněna ochranná fólie pod víčkem.
Reklamace zboží
Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:
1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
2. Formulář vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
3. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Cosmetix, Palackého 273/4, 674 01 Třebíč. Zásilku označte heslem REKLAMACE.
Reklamace přepravních služeb
Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte, zda zásilka není:
· mechanicky poškozena,
· promáčena,
· otevřena a příp. i znovu zalepena.
Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte na telefonním čísle nebo na emailu info@cosmetix.cz a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.